söndag 13 september 2009

Jippie, Dining with grandma är ute!


Det är sen söndagkväll och hemsidan/webbutiken fungerar igen och den nya look booken är klar och går att se på första sidan på www.sagenbutik.se
Denna länk funkar också:
Imorgon måndag släpper jag officiellt kollektionen tillsammans med Signerat.se

– Det gör mig stolt och glad att höra Elin berätta om sitt företag och sin nya kollektion, det är precis det här som är anledningen till att vi startade designmarknaden, berättar Maria Richardsson, marknadsansvarig på SIGNERAT.se– Vår vision är att kunna erbjuda den mest spännande svenska designen just nu, allt samlat på en och samma plats – tillgängligt och enkelt för alla att köpa. Och Elins smycken ett ypperligt exempel på detta. Hela kollektionen finns till försäljning på SIGNERAT.se. – Jag väljer att lansera kollektionen hos SIGNERAT.se för att jag gillar grundfilosofin att stötta upcoming designers. Det är en kul plats att synas på både för kunder och andra skapande personer och ger mig möjlighet att nå människor som jag kanske inte skulle hittat annars, säger Elin Sigrén.

SIGNERAT.se är stolta över att tillsammans med Elin Sigrén kunna presentera Dining with Grandma, en ny smyckeskollektion med egensinniga och unika kreationer skapade med silver och återbrukat porslin. De berättar en historia om svunna tider och väcker minnen till liv om en middagsbjudning hos mormor, Dining with Grandma.

En spännande dag imorgon alltså, jag har otroligt många fina smycken på lager just nu så har du vägarna förbi Studion på Norra Vallgatan i Malmö är du hjärtligt välkommen! Jag ska skicka iväg nya leverenser till Designtorget också så snart sprider dom sig, juvelerna, över vårt avlånga land.