måndag 12 oktober 2009

Nu strular vi inget mer du och jag!

Jag önskar att jag slapp vara ensam ansvarig för allt i mitt företag ibland. Men bara när datorn strular. Det har den gjort nu igen och hårddisken kraschade. Allt försvann inte men det blir alltid en massa extrajobb hur bra back-up man än hade känns det som. Nu när det är fixat, funderar jag på att aktivera mig lite mer i det olika nätverken jag är med samtidigt som jag lägger upp lite mer produkter till försäljning på sidan.

Spanar på julmarknader på andra sidan sundet och anmälde mig till Good jul igen idag på form och Desigcenters gård på lucia. Det var skoj förra året! Har redan en massa julkänslor. Jag har haft en väldigt stark dröm om att vi skulle ha hittat ett hus att flytta in i till den här julen och vi får se, det verkar inte så än så länge. Jag är inte en person som gillar att skjuta saker och ting på framtiden.


Nya alster

Inga kommentarer: