måndag 5 februari 2007

Ny återförsäljare - Den Danska stilen



Jag renoverar bilderna i butiken för att ge en verkligare och snyggare bild av hur varorna ser ut! Under tiden har en en ny dansk återförsäljare som har väldigt fint sortiment dykt upp! Gå in på http://www.smuktogbrugtkompagniet.dk/och kika på deras grejer!

Den danska stilen regerar! Hur kommer det sig att vi i Sverige har tagit så lång tid på oss att förstå tjusningen med alla dessa blekta och skavda föremål som det känns som man liksom inte kan leva utan? Nu börjar jag i och för sig känna att det går inflation i stilen och att alla butiker jag gillar absolut ska ha samma ljusstakar i fattigmanssilver och pärlhalsband med kors och sånt men det passar väldigt bra ihop med Sägens smycken och jag har alltid älskat denna stil egentligen!

Elin, www.sagenbutik.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag får inte länken till den danska återförsäljaren att funka. what's wrong?

Anonym sa...

Smaken e delad i Sverige. Vi har en pliktmedvetenhet mot de svenska desigenen - tror jag :)