torsdag 15 februari 2007

Kravmärkt erotik snart!

Tiden går och snart är Sägen Butik en riktig business med f-skattsedel och allt. Jag ägnar dagarna åt att tillverka mer smycken, skaffa återförsäljare och leta olika spännande produkter till sortimentet! Näst i tur att få komma med på sidan blir EROTIKA, med det menar jag böcker, serier, film, konst och fina leksaker med mera. Så fort jag vet exakt vad det blir kommer smakprov upp här! Då ska jag även gå in på djupet lite mer vad gäller detta spännande område. Tills dess dräglar jag nästan över tanken på att jag ska flytta in här i April med nga kompisar i deras Studio, visst ser det ut som en dröm! Studio Total i Malmö mina damer och herrar, tänka sig!



3 kommentarer:

Anonym sa...

ah vad fantastiskt!

Anonym sa...

Mycket fin lokal, där kommer du nog trivas som fisken i vattnet!

Josefine sa...

som en dröm!