måndag 5 mars 2007

Majtjho nästa på tur!


Snart är det dags för nästa designer att ta plats i Sägen Butik, idag fick jag ett paket på posten från Cajsita och jag ska lägga upp hennes smycken imorrn, nu när det snart är fixat har jag bestämt att jag gärna vill sälja lite barnkläder och hon som syr bäst och snyggast heter Therese, har märket Majtjho och gör så här fina kläder!





Det finns byxor och klänningar och omlottröjor, allt av underbara secondhandtyger. Varför köpa nytillverkat när dessa underbara tyger håller i massor av år till!?

4 kommentarer:

Anonym sa...

den i mitten är jätterolig. marie hade ju det tyget på sin vägg.

Sägen, Elin Sigrén sa...

ja just det! Det är därför som den är så bekant! De liknar väldigt mycket de kläder som jag sydde ett tag men Majtjho gör det bättre än jag!

Anonym sa...

Åh, man blir ju helt sjuk! Så söta! Tänk om man hade haft nån att klä med så söta kläder. Eller åtminstone känt nån bebbe..

sara sa...

så fina de är!