måndag 14 maj 2007

Drift är äntligen här!

Nu är Drift här och den är underbar, coolaste, snyggaste och månadens sexigaste shoppingtips alla kategorier - läs om den i shoppen och köp den för guds skull, du kommer bli glad, jag lovar!



Jag vill ha tips på mer bra sex! Böcker, film, saker, konst det viktiga är att det är gjort av lust, att det finns kvinnliga subjekt som tar för sig, att den som gjort produkten i fråga har någon slags feministisk tanke eller vilja att presentera sex på ett bättre, roligare sätt, att alla parter som varit inblandade är glada för det, att de njutit och naturligtvis du blir härligt sommarkåt. Hjälp mig! Detta område är en djungel men förhoppningen är att Bra Sex-sektionen ska växa för jag tycker att det behövs.
Elin

1 kommentar:

Fabian Göranson sa...

Hej, Elin!
Jag la precis upp en direktlänk till boken på Sägen från vår blogg. Jag hoppas du får några träfffar på det. Jag skrev om Sägen i ett inlägg i förra veckan också, i fredags tror jag, och hänvisade några som letade efter boken till er..

Tack för propsen! Ha det bra
Jan B