måndag 28 maj 2007

Engelska rosor och mössor i Indien

Jag kommer inte ihåg om jag skrivit det men mössorna är nu tillbaka från Indien och de är jättefina. Jag är förväntansfull och spänd på att få se hela produktionen färdig. I helgen gjorde Malte två urtjusiga broderier till Sägen som ska appliceras på vissa av mössorna. Det kommer att bli helt galet och motiven får ni se här tids nog! Förra veckan var en oändligt lång räcka med arbete i ensamhet och när fredagen kom var jag sjukt uttråkad och lite knäpp av att ha varit själv så mycket! Ingen är här på Studion just nu så jag sprider ut mig, lortar ner och dricker stora mängder kaffe. Kom gärna hit till Norra Vallgatan 8 och hälsa på!


Axplock från förra veckans skapande. Jag sparar ungefär hälften av allt jag gör till marknader men detta finns på hemsidan nu!



Sägen har varit med på en indieshoppingblogg i Usa. Där fick jag lära mig att Sägen Butik inte direkt är ettidealiskt namn på min shop egentligen. läs inlägget på: http://modish.typepad.com -a stylish blog for indie shoppers

2 kommentarer:

Anonym sa...

mycket snygga nya grejer, elin!

Ms Johansson sa...

haha, inte helt lyckat namn på engelska nej! men vilken bra grej att du fick vara med på bloggen!