torsdag 10 december 2009

Julpynt och julmarknader

Jag har inte julpyntat! Det hinner jag inte! Ok en stjärna i köket har det blivit men sen tog det stopp, men vad gör väl det? Jag har köpt sötaste kuddfodralen av en tjej som har en blogg som heter nusseblogg.se, 180 pix, tyckte det var som hittat, jag är inte direkt den tålmodiga typen av hantverkare så att sy sådana här tjusiga lapptäckeskuddar är allt för tidskrävande för att vara min grej!



Kom igen nu folket, jag är gift med företaget för tillfället och jag jobbar hårt de kommande dagarna! Hoppas vi ses på Good Jul på Lilla Tog på lördag eller söndag! Två kompisar kommer att sälja mina grejer samtidigt på söndagen den 13 dec på Designjulmarknaden på Dockan.

Sen alla underbara Danska kunder och kontakter; La Oficina, se www.laoficina.dk
17. dec. kl. 19-21: GO HOME BAZAR. Fri entré. Det är inte så ofta jag är i köpenhamn så passa på atthandla julklapparna live i trevlig atmosfär, de har gott vin och ett otroligt fint hus, det ni!

1 kommentar:

sandra sa...

hej!

köpte en av dina fantastiskt fina mössor på marknaden på st knut tidigare i år och gillar nu att det är kallt så att jag kan använda den. :) jag känner mig fin varje dag!

igår när jag upptäckte att en av mina picknick-tallrikar faktiskt har gått i fyra bitar, mindes jag att du även sålde smycken gjort av gammalt porslin. det kändes så trist att slänga den. kanske är det nåt du vill ha för att kunna göra nåt bra av? hör av sig i så fall: bostrom.sandra@gmail.com. den är med detta mönster i gult: http://www.kolonn.se/bilder/43/RIMG5857-408422284.JPG

ha det gott och god jul!
//sandra