tisdag 12 januari 2010

Sägen hjärta Damernas Värld

Hysteriska och roliga dagar på studion nu, jag är mest i källaren och tillverkar nya skatter. Fler tjusiga ringar och allt annat blir det. Ni, kära kunder handlar alltid det som jag också tycker är finast och svårast att få tag på tex Amanita, har du Amanita hemmaoch vill göra en deal med mig? Maila! Det tar tid i källren! För lång tid! Jag är alltid otålig samtidigt som jag är noggrann. En jobbig kombination. Damernas värld har porslinsprisessa som rubrik när de visar ett av mina armband i nya numret, nr 2 2010! Det känns som en lovande start på det nya året. Jag har firat på Belle Epoque och jag kommer att fira mer! När man inte har någon annan chef så får man fixa allt själv, firandet är det minsta problemet att fixa :)


Tankarna går åt tusen olika håll på dagarna; jag hoppas att jag blir antagen till en mässa som jag får besked på i veckan, tänker på nya idéer, butiker att kontakta som jag inte hinner med, butiker som kontaktar mig, försöker lära mig den nya kameran, glömmer som vanligt att göra back-up, är det jag som ska handla idag?

Sådär håller det på, men innerst inne lyser en stark vårsol och 2010, here i come!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Det tror jag också, 2010, ditt år! Nu har jag tänkt på ett par av dina örhängen i flera dagar. Nu går jag in i din butik och köper dem! Behöver dem! Hoppas, hoppas bara de inte är borta!