tisdag 26 januari 2010

Sägen på Modemässan i Köpenhamn!


Snart är det dags för min premiär på en riktig mässa! Den 11-14 februari finns jag på modemässan i Köpenhamn på Bella Center, välkomna! Jag är uppspelt och glatt nervös för det hela, samtidigt som jag har längtat efter tillfället ganska länge. Jag ska vara med i en ny del på Modemässan i Bella Center som heter Accessories Design Live där olika utvalda designers ska jobba tillsammans under mässan. Det är sjukt spännande och jag ser det som en bra skola inför fortsättningen. Jag jobbar tillsammans med Susanna Stankovic med monterdesignen, ni som är Malmöbor har säkert sett hennes fantastiska skyltningar för Mitt Hansa, det här är vår inspirationsbild.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Kul! Lycka till!
Ågår kom mina örhängen! De är jättefina och knubbiga! Idag har jag dem på mig och känner mig så speciell! Tack!