torsdag 4 februari 2010

Nya spännande samarbeten på G

Kära mig själv, Det går upp och det går ner men det går ta mig fan alltid framåt! Tjohoo :) Efter att ha blivit grymt besviken när jag fick monterskissen från Bella Center igår em, jag hade föreställt mig att jag kunde utforma allt själv och samarbetar ju med Susanna och Teres och har en massa idéer och sen kommer dom och säger att jag inte ens får sätta ditt egna kreativa bord utan måste ha deras, snyft, det blir inte alls lika snyggt! Så blev jag idag väldigt glad å andra sidan då jag skickade smycken till en monter på Antikmässan som jag ska samarbeta med och där mina smycken ska visas tillsammans med annan exklusiv retrodesign. Magnus som har montern ifråga och även företaget MABJO verkar dela min uppfattning om formgivning och tyckte att jag inte bara skulle ställa ut klassikerna. Det är väl roligare med ett superunikt smycke?

Nu åker dessa darlingar till Älvsjö och får tala för sig själva, men förhoppningsvis talar de även lite för mig! ( Hallo lovely shopowners, take us to see the world, why not Japan! Fine Swedish Retro Porcelain Jewellery! )


Swedish Classics


Våren 2010 är BLÅ!


Romantiska rosor


Grönt set Jugend Liljor

2 kommentarer:

Vintage Fairy Tales Rebecka sa...

Lycka till på mässan, jag håller tummarna för dig!
Kram
Becky

KATTCHING sa...

dina smycken är så fantastiskt fina! jag brukar sitta och beundra dom på signerat! :)