fredag 19 februari 2010

Nya butiker


Välkommen säger jag till mina nya butiker Tante Groen i Odense, Candypearl.dk, Annacill i Helsingborg och butik Claire.dk på Hansakompaniet i Malmö!

Annacill och Claire är så nya att paketen med smycken fortfarande står här på skrivbordet och väntar på att skickas iväg.

Modemässan var otroligt givande och uttröttande på alla möjliga och omöjliga sätt. Det bästa av allt var alla härliga människor och butiksägare som jag träffat och det jobbigaste att vara inomhus i en rätt ful mässhall i en massa dagar i sträck och tågens och trafikens kaos.

Den bestående känslan efter mässan är ändå ren och skär glädje! Liksom jaaa! Jag vågade! Det blev jättebra! Jag fick bra butikskontakter! Och vetskapen om att nu vågar jag igen, planerna smides för fullt redan nu. Det var underbart att jobba tillsammans med Teres och Susanna och gav helt klart mersmak. Alla marknader genom åren då jag alltid gjort allt själv... Att samarbeta gjorde mig säkrare och mer effektiv på alla sätt och vis.

Nu ska jag resa iväg ett tag och sedan den 8 mars när jag är tillbaka så blir det att köra järnet igen! Jag har en massa fina nya smycken att lägga upp i butiken då. Den nya kollektionen med håraccessoarer av underbara vintagetyger är också färdig så den ska fotograferas och läggas upp den med. Jag har fått en ny favoritplånbok, den har rosmönster såklart och snart får ni också se den :)

Inga kommentarer: