onsdag 17 mars 2010

Kär i ett skåp


Som ni vet vid det här laget har jag förmodligen Sveriges största knappsamling. När jag övertog den var många av knapparna insorterade i det här fantastiska skåpet som nu har kommit till användning igen i Studion. Här ska så småningom alla färdiga smycken av porslin och silver sorteras in i olika fack, till butiker, till hemsidan, till Designtorget o.s.v. Visst är det vackert?

Jag kämpar med att få upp en massa nya smycken i butiken nu i veckan! Här kommer lite bilder på den mer galna sidan av min produktion! Tänkte inte alls på Alice i underlandet när jag gjorde dom men de känns väldigt mycket som våren 2010 nu i färdigt tillstånd tycker jag! Snart lägger jag ut dom, de måste ju få hoppa ut i världen nu till påsk!





4 kommentarer:

Ulrika sa...

Men vilket skåp!! Och vilka fantastiska smycken!!

Camilla sa...

När lägger du ut dessa fantastiska kaniner? Jag vill gärna köpa en :)

Therese sa...

jisses vilka fina kaniner och katter. jag har tänkt att köpa ett halsband från dig men får beslutsångest när jag ser alla fina saker

Sägen, Elin Sigrén sa...

Hej! Hej!
Ska försöka hinna lägga ut kaninerna i början av veckan! Hoppas att det inte gör valet ännu svårare bara :)