fredag 5 januari 2007

Håll ut ännu en liten tid!

Är det någon som är otålig så är det jag. Det är en ständig process för att komma närmare målet. Jag lär mig massor och har sjukt kul samtidigt som jag blir fullständigt galen av allt som inte fungerar och som jag måste lära mig hela tiden. Snart ska jag ge mig på en rejäl textredigering så att allt är rättstavat och all text stämmer innan jag börjar marknadsföra sidan och sprida den. Under tiden försöker jag smida planer och så drömmer jag. Helst om prylar som skulle kunna tänkas ska finnas i www.sagenbutik.se inom en snar framtid...Ett sådant här köksskåp någon?











Hon är så cool!Den lockande damen som gömmer sig bakom ett träd på en av mina tavlor hemma. Jag kommer leta upp de finaste tavlorna jag hittar och lägga ut dom på sidan så småningom.


Inga kommentarer: